Fundekks
Nothings Happen
Tuesday 22 April 2014 4/22/2014 04:05:00 am | 0 comments

Assalamualaikum stalker. Hm mesti dah lama kan nak tunggu aku update blog. Bukan tanak update tapi aku dah jarang pakai lappy ni. Sorry okay. okay let's start perkembangan terbaru aku. Firstly, aku nak cerita tentang Amoi membe aku. Dulu aku susah senang bersama dengan dia tapi segala-galanya berubah selepas dia terlampau sayangkan kekasih dia Mimi. Bukan nak burukkan Mimi tapi aku geram gila dengan Amoi. Ada ke patut dia cakap aku amek fon dia lepastu mintak putus dengan Mimi. Aku bukan jenis macam tu lah. Tapi disebabkan kau nak sangat jaga relay kau sampai nama aku kau gunakan. Atas perbuatan kau tuh aku terpaksa berhenti kerja dan terus menyepikan diri dari kau. Tapi kau still ceerita belakang pasal aku. And now kau dengan Mimi dengarnya dah putus? Hm chill lah. Bukan aku tak pernah nasihat kan kau tapi kau tanak terima. Makin dikutuknya kau ada lah. Haa selepas aku berhenti kerja tu aku terus tunaikan janji kita untuk masuk Netherlands Maritime tu tapi kau ada tunaikan? Alasan bapak tak bagilah. Kalau tak boleh tepati janji jangan berjanji.Hm tutup cerita pasal kau. So far aku kat Maritime tu okaylah. Masa first-first masuk nak berkawan segan gila beb, lagi-lagi masa memperkenal diri. Dah 1 bulan kat situ baru aku naik kepala campur orang tetapi perempuan kat sana aku tak tegur langsung. Nawaitu tu dah ada tapi entahlah, jadi segan pulak aku dengan diorang ni. Hari demi hari aku dah start present apa semua barulah aku boleh masuk kepala dengan diorang ni. Kat sana budak yek-yek kapal beb. Ramai jugak lah yang bajet HOT ni. Menyampah je aku tengok. Aku kat sana amek kursus BI dari bulan 1 sampai bulan 3. Sebab nak amek result SPM kata dia. REsult aku berapa tak payah tanya lah ehh. Hehe. Aku kiena naik sana balik bulan 5 ni tapi aku macam malas sebab aku nak merantau jauh dari keluarga. Kalau kat jb tu dekat sangat. Setiap minggu aku balik. Tapi tu lah, keputusan UPU ni keluar lambat sangat. Naik menyampah aku tunggu. Dengarnya pertengahan bulan 5 baru keluar. Kalau macam tu aku terpaksalah sambung kat Maritime tuh. Masa tengah cuti ni aku jadi bangkai sekejaplah and alhamdulillah aku join contract wirering. Loaded juga gaji. Duit tuh habis dekat barang sukan je. Baru-baru ni pulak aku dah start main badminton memang banyaklah aku kena beli. Raket, bola, and kasut. Aku ingat lepas ni duit tu aku nak simpan ahh buat sambung belajar nanti. Hope boleh simpan lah kan. Haha. Hm status aku pulak aku still single. Malas ahh nak couple-couple dulu. Berkawan lebih baik. Kalau tak nanti jadi musuh kalau brake macam membe aku tu lah. Haha. Okay lah, penat type ni. Assalamualaikum :)

OLD