Fundekks
SPM ENDED
Thursday 28 November 2013 11/28/2013 02:23:00 am | 0 comments

Assalamualaikum stalker. Nampak tak gambar kat atas tu? Actually itulah gambar terakhir aku berbaju sekolah. Dan mungkin itulah kali terakhir aku dapat berkumpul macam tu. Lepas ni semua orang dah buat hal masing-masing. Ada yang kerja and sambung belajar. Agak-agak satu hari nanti bila aku buat reunion dia orang semua ni nak join ke tak erk? Hm dah susah kot rasanya. Kita lupakan dulu sebab nanti amek result dapat berkumpul balik kan? Tapi bulan 3? Lama lagi tuh ;/ Err whatever lah. Haa ni aku nak cerita pasal aku punya diari mencari kerja. Amoi ajak aku kerja KFC tapi abang aku dah ajak pergi Singapore. Kat sana duit banyak ohh tapi aku kesian kat Amoi kerja sorang-sorang. Ingatkan nak temankan dia kerja. Tapi tak tahulah macam mana. Dia pun nak kerja sebulan je. Aduh pening ahh, pening ahh. Susah ahh nak buat pilihan kalau takde ummi aku ni. Ummi aku boleh pulak dia pergi bercuti kat Kelantan. Seminggu pulak tuh. Hm cepatlah balik. Tak sanggup jadi pengganggur ni. Duit pun kering. Haish hidup sekarang ni banyak pakai duit erk? Susah betul. "Ya Allah ya tuhanku. Kau bantulah hambamu ini untuk membuat pilihan yang tepat". Ehh stalker? Lupa nak beritahu. Actually aku dah sebulan singgle. Sebab putus? Tak perlu tahu lah. Dah takde jodoh nak buat macam mana kan? Bytheway aku takkan cari yang baru buat masa sekarang ni. Semak kepala hotak je kan couple usia muda ni? Hm dunia dunia. Okay lah stalker, takde idea lah nak update. Aku update ni pun sebab kau dah lama tunggu aku update kan? Bukan aku tak tahu. Haha. Thanks.

OLD | NEW