Fundekks
I'm Sorry
Monday 26 August 2013 8/26/2013 10:10:00 pm | 0 comments

Assalamualaikum stalker. Kita berjumpa lagi hari ni. Tapi kali ni cerita yang terjadi dekat diri aku sendiri. Tak perlu gelak or apa. Cukuplah hanya menghayati luahan cerita aku ini. Hm okay let's start. Hari ini 26 Ogos, aku telah memutuskan hubungan aku dengan Noreen. Bukan aku saje-saje tapi ianya bersebab. Kalau tanpa sebab memang bodohlah kan aku ni? Dia mesti tertanya-tanya kenapa aku bertindak begitu? Tapi rasanya macam dia tak hairan je. Hm tapi takpe aku beritahu sebabnya okay. Firstly, aku dah tak tahan hari-hari ada je pergaduhan. Mula-mula sweet-sweet tapi akhir-akhir mesti gaduh kalau waktu texting. Dan bila dah gaduh, semestinya aku yang di persalahkan. Aku dah banyak mengalah sebelum ni and time dia buat hal. Aku buat-buat lah merajuk sedangkan aku cuma nak bermanja dengan dia. Yelahkan, kalau time mujuk-memujuk ni mesti bermanja-manja yedak. Tapi tu lah yang aku sedih sangat. Cubaan dia untuk pujuk aku tak nampak pun tapi boleh pulak dia yang merajuk balik and cakap aku layan dia macam sampah. Kalau sekali dua takpe lah, aku boleh terima. Tapi ni dah banyak kali. Mana tah kasih sayang dia yang sepatutnya aku miliki. Owh lupa, sebenarnya dia masih sayangkan Achoy yang pada mulanya bersaing untuk menawan hati dia. Sebab tu kasih sayang aku dibelah bahagi. Dalam diam-diam, dia still lagi contact budak tu. Patut ahh kalau aku call je asyik kena voicemail. Masatuh aku boleh bertahan lagi tapi bila aku dapat tahu yang dia boleh pulah contact ex lama dia Etol. Hm makin lama makin ramai jantan dia contact. Tu yang aku tahu, yang aku tak tahu memang entah ahh nak cakap apa. Lepastu dia cerita dekat membe dia and cakap macam-macam pasal aku. Semalam dia update moment menyesal pilih aku. Lepastu aku saje lah nganjing aku pun sama kan menyesal. Lepastu dia ungkit pasal Eyna. Aku tinggalkan Eyna sebab dia tau. Aku sayang kan kau lagi tahu tak? Memang berat aku nak ucapkan kata putus sebabtu aku update kat moment je. Aku ada perasaan weyh, dari kita kenal sampailah sekarang kau tak pernah nak hargai aku. Setahu aku silap aku pada kau cuma aku tak texting kau time aku main futsal, takraw or aku tengok wayang ke apa tapi sebab macamtu lah hari-hari kau nak touching. Aku setia tau dengan kau. Tapi kau layan orang lain? Kau kecewakan aku? Daripada aku syok sendiri lebih baik aku tinggalkan kau kan. Tapi kau jangan risau. Aku takkan senang cari peganti. Kalau kau betul-betul sayangkan aku? Aku nak tengok cara kau pujuk aku tapi kalau kau buat bodoh dalam hal ini. Memang dah terbukti lah kau tak sayangkan aku. Kalau kau baca post ni. Aku nak kau tahu aku masih sayangkan engkau dan aku menunggu cinta sewaktu first-first kau treat aku dulu. Aku berharap sangat dekat kau yang dulu Noreen. Aku minta maaf sebab aku menyusahkan kau selama ini. I'm sorry :') Hm banyak lagi aku nak update pasal cinta aku dekat kau tapi takpe lah. Screen laptop ni pun dah kabur-kabur dah aku tengok. And lagi satu, password FB aku tak tukar pun. Kau nak check aku curang ke apa kau bukak je. Sebab aku takkan usha awek lain. Hm assalamualaikum :')

OLD | NEW