Fundekks
Syaaban
Monday 10 June 2013 6/10/2013 01:57:00 am | 0 comments

Hey stalker. Semenjak dua menjak ni. Kita orang always gaduh. Tak tahu lah sebab apa. Maybe dia dah bosan dengan cara aku layan dia. Ehh malas ahh cerita pasal tu lagi. Yang penting kita orang sekarang bahagia :). Hm aku nak cerita tentang hari ni iaitu 1 Syaaban. Nak tahu apa yang terjadi hari ni? Hm sebenarnya cuti persekolahan dah habis and harini kena sekolah macam biasa. Tak sabar rasanya nak masuk sekolah sehinggakan aku tak boleh tidur pagi ni. Ini mungkin disebabkan aku always tidur lambat. Nampaknya aku muka ngantuk je lah kat sekolah nanti. Hari ni aku nawaitu untuk berpuasa sebab bulan Ramadhan tinggal 30 hari je. So, aku kena biasakan diri. Harap-harap tak terbatal lah puasa aku hari ni. Azam Syaaban aku pulak aku tanak missed solat langsung, tanak main futsal, and nak gemukkan badan. Ketiga-tiga tu seriusly susah nak tercapai tapi aku berharap sangat dapat lakukannya. Aaammiiiinn :')

OLD | NEW