Fundekks
Dimana kah peganti mu?
Tuesday 2 April 2013 4/02/2013 04:14:00 pm | 0 comments

Dear stalker, Why you still reading my blogger? There is no story to read. Ohh I forget. You miss me right? Haha. It’s okay, I will share some story with you. Hope you enjoyed it ;) Semenjak aku single ni, aku rasa bosan sangat sebab tak dapat nak bermanja-manja dengan orang yang aku sayang. Tapi bila aku dah couple pulak, aku still bosan sebab kalau waktu texting aku akan mati akal untuk membina conversation aku. Seriously yang pernah faham keadaan aku ni hanya ex aku yang seorang tu je. Namanya tak boleh beritahu lah kan. Aku rindu gila kat dia ni. Masa kita orang couple, ada je cerita setiap hari. Sebab tu lah aku tak bosan and aku dan dia pun jarang texting sebab kita orang lebih suka membuat panggilan telefon ni. Tapi disebabkan ego, aku telah meminta hubungan aku itu diputuskan. Kalau tak silap, masa tu dia cakap yang kawan dia lebih penting daripada aku. Tapi bila difikirkan balik, ada betul jugak kata dia tu tapi ego aku ni kuat sangat. Sukar nak terima hakikat. Kalau lah masa boleh putar balik. Aku nak jaga dia sampai kita orang kahwin. Tapi nak buat macam mana kan. Terima je lah hakikat yang cinta dia tu bukan milik aku. Haha. Sekarang pun aku tengok dia dah bahagia dengan bakal suami dia tu. Sumpah, jealous gila aku tengok ;(But Alhamdulillah, kita orang still contact macam biasa tanpa sebarang permusuhan. Boleh lah melepaskan rindu aku tu kan. Hm hari demi hari aku still mencari peganti yang sebiji macam dia, tapi tak pernah nak jumpa. Actually aku nak usha seorang awek ni, dia satu sekolah dengan aku. Rupa tu takde lah cun sangat tapi dia baik dan cemerlang dalam pelajaran. Perempuan macam ni lah aku nak jadikan isteri. Haha. Tapi aku segan lah. Dia tu dah lah tak campur orang. Aku dengan dia pun baru sekali je aku tegur rasanya. Masa tu budak lepasan SPM amek result dia orang dekat sekolah. Time tu cikgu ramai tak mengajar so aku merayap lah satu sekolah tu. Sebenarnya tujuan aku merayap untuk usha dialah, tapi masa tu aku segan lagi. Aku just tegur gitu-gitu je. Rasa nervouse jugak lah kan masa tuh. Haha. Bila waktu petang aku lepak warung dengan membe-membe aku tiba-tiba dia orang boleh story pasal budak tuh. Time aku nak usha time tu lah ada je info-info yang datang dengan sendirinya. Haha. Secara tak langsung aku dapat tahu yang dia ni dah ada boyfie O.o Ahh berat aku cakap. Dengar cerita dah setahun jagung jugak dia orang bercouple. Alah relex ahh. Orang yang dah berkahwin pun boleh cerai apatah lagi yang couple ni kan. Ehh tapi rasa tak elok pulak nak kacau hubungan orang ni kan. Better aku cari perempuan yang lain. Hm mintak-mintak lah aku jumpa bakal isteri aku ni one day. Okaylah nanti kalau aku dah ada girlfie aku update lagi okay. Take care, bye ;)

OLD | NEW