Fundekks
Saturday 5 January 2013 1/05/2013 08:43:00 pm | 0 comments

Assalamualaikum stalker. Wajah ni bukanlah seorang penjenayah tetapi wajah inilah yang selalu disakiti oleh seorang perempuan. Ye betul, mungkin saya tak handsome or comel seperti kaum-kaum Adam yang lain. Tapi percayalah. Bila hati saya memilih awak memang sukar untuk saya mencari yang lain. Saya rasa awak lah penamat cinta saya. Tapi hati awak tak terpikat dengan saya :/ Saya dah cukup bodoh untuk melupakan awak tapi saya gagal. Sebab awak terlalu sempurna buat saya. Hm nevermind. Mungkin awak ad pilihan awak sendiri. So, kalau dipaksa pun maybe awak tak bahagia. Saya rasa saya perlu kuat sebab tahun ni pun saya dah SPM. Wah dah besar kan :') Hehe. Focus untuk belajar tu penting tapi kalau perasaan sedih ni muncul macam mana saya nak focus? Arghh, need a help :'(

OLD | NEW