Fundekks
Thursday 15 November 2012 11/15/2012 02:48:00 am | 0 comments

Kekasih lama datang memaki, sedangkan aku tidak mempunyai perasaan sayang dekat dia. Dia post something kat wall aku pagi tadi dan membuat aku sebersalah pada dia. Dulu aku pernah cakap kat dia, yang aku tak boleh terima dia but dia tetap memaksa diri dia dan menunggu aku berbulan-bulan. Kiranya dia ni berada di tempat aku semasa aku berharap dekat Maya Azmi dan aku tahu apa perasaan tu. Memanglah sakit tapi bukan jodoh aku dengan dia nak buat macam mana. Disebabkan budak ni tadi, aku terpaksa mintak putus dengan Diana yang aku baru kawan ni. Dan Diana terpaksa menerima tapi tak lama lepastu diana cari aku balik. Wah tak sangka dia sayang kat aku. Aku pun terima je lah dia ni. Aku tahu aku tak lama dengan dia tapi takpe aku cuba bertahan selagi boleh. Perasaan sayang ni tak boleh nak dipaksa sangat. Kalau tak kita yang derita nanti. Bytheway aku berharap sangat perempuan yang maki aku tadi jumpa pasangan yang lebih baik daripada aku. Aku harap dia still ingat kat and never forget my face. Aku ni tak suka bermusuh sangat. Aku harap kita semua ni hidup dalam keadaan bahagia sentiasa walaupun dikecewakan. Bersabarjelah okay, Allah dah sediakan seseorang untuk kita bila kita dah cukup matang untuk bercinta. Just bersabar je lah :)

OLD | NEW