Fundekks
Break
Saturday 24 November 2012 11/24/2012 07:18:00 am | 0 comments

Ramai yang takut dengan perkataan break tapi kadang-kadang kita terpaksa menerimanya dan kadang-kadang kita terpaksa meluahkannya. Mungkin salah saya sebab menerima awak dulu kalau saya tahu saya tak mampu nak jaga awak. Saya bukannya apa saya terpaksa melepaskan awak demi kebahaagian awak sendiri. Saya ni selalu tak ada masa untuk awak dan kadang-kadang saya cuba mengeakkan diri dari awak sebab hati saya ni masih lagi terbakar dengan seorang perempuan dan tak dapat nak dipadamkan walaupun saya dah cuba sedaya upaya. Saya harap awak faham. Saya tak boleh nak berkongsi sayang. Kalau boleh saya nak curahan kasih sayang saya sepenuhnya dekat awak, tapi tak boleh. Maafkan saya okay. Saya dah cukup bahagia dengan awak selama ni dan saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab awak ambil berat dan menjaga saya selama ni. Saya harap awak tak pernah lupakan saya seperti mana saya tak pernah lupakan awak. insyaAllah kita akan bertemu kembali suatu hari nanti :')

OLD | NEW