Fundekks
Stop thinking
Wednesday 28 November 2012 11/28/2012 07:33:00 am | 0 comments

Alahamdulillah, aku sudah dapat memadam perasaan yang sudah lama terpendam. Kini aku rasa lebih tenang dan berasa segar semula seperti mana bunga yang baru disiram pagi ni. Aku tahu aku tak layak untuk dicintai buat masa sekarang ni, tapi aku percaya yang Allah dah sediakan seseorang kat luar sana apabila sudah sampai masanya. Aku cuma perlu bersabar je. Tapi persoalannya dekat sini, mampukah aku untuk bertahan dengan semua ni? :') Err serabut-serabut. Lebih baik aku stop thinking tentang semua ni. Lagipun tahun depan aku SPM :') So, better aku kena focus pada pelajaran sebab kebiasaannya cinta itu akan datang apabila kita sudah berkerjaya kelak :) Aku berharap sangat aku akan berjaya pada masa akan datang dan terus membangun untuk memajukan negara. Kalau tentang jodoh pulak nanti-nati je lah aku fikir. Tapi yang pasti jodoh aku tu baik orangnya :') Kepada siapa yang mengenali aku, janganlah terkejut bila aku dah tiada nanti. Dan jangan lah datang menziarah kubur aku dengan air mata sebab aku tak dapat nak lapkan nanti. Cukuplah hanya sekalung doa bagi memudahkan perjalanan aku. Kalau ada salah silap saya mohon ampun okay. Kira kosong-kosong lah. Sesungguhnya nabi tak suka umatnya bermusuhan walaupun tidak sebangsa :) Okaylah, aku dah mula mencarut. Better aku tekan Publish sekarang :')

OLD | NEW